Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bräda till old timer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 999031" data-attributes="member: 64225"><p>Jag har en Libtech Mulllet, har haft en Smokin Superpark, båda har magnetraction, den vågiga brödknivsstålkanten som ger Jamie Lynn kantgreppet. Och absolut, tekniken funkar, i synnerhet när det är lite isigt är de där extra kontaktpunkterna guld värda. Åkte så smått på en Travis Rice häromveckan och den bör vara ganska snarlik Jamie Lynn och det är rena loket i pisten. En liten brasklapp på Jamie Lynn dock (blev lite efterklok) den kan vara något för mjuk, jag tror inte det men kan inte garantera motsatsen heller.</p><p></p><p>OBS på Libtech är också att det är ingen wrap around edge där utan stålkanten löper bara längs med brädan, vet inte hur din gamla Burton ser ut, kan vara samma. Ska visst vara lättare att laga sägs det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 999031, member: 64225"] Jag har en Libtech Mulllet, har haft en Smokin Superpark, båda har magnetraction, den vågiga brödknivsstålkanten som ger Jamie Lynn kantgreppet. Och absolut, tekniken funkar, i synnerhet när det är lite isigt är de där extra kontaktpunkterna guld värda. Åkte så smått på en Travis Rice häromveckan och den bör vara ganska snarlik Jamie Lynn och det är rena loket i pisten. En liten brasklapp på Jamie Lynn dock (blev lite efterklok) den kan vara något för mjuk, jag tror inte det men kan inte garantera motsatsen heller. OBS på Libtech är också att det är ingen wrap around edge där utan stålkanten löper bara längs med brädan, vet inte hur din gamla Burton ser ut, kan vara samma. Ska visst vara lättare att laga sägs det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bräda till old timer
Tillbaka
Topp