Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MasterJinnai" data-source="post: 72723" data-attributes="member: 34412"><p>Hejhej!</p><p></p><p>Trist att du kört brädan trasig; men det är ju alltid kul att köpa nya grejjer, eller hur?</p><p></p><p>Nåja, det verkade litet som om du ville ha en Burton, men jag är grymt nöjd med min nya bräda... Har gått en typ 15 dagar hittills denna säsong och jag är mer än nöjd. Stabil, styv, snabb, snygg... Allt i ett...</p><p></p><p>Och, vad är det jag pratar om? Jo en NITRO Shogun! Har genom alla år varit anti-NITRO (kanske pga ett par kassa bindningar jag hade i början av -90talet) men är nu konverterad!</p><p></p><p>Har en Shogun 166a själv, men det finns längre. Finns en 169a och en 178a om jag inte missminner mig.</p><p></p><p>Lycka till!!!</p><p></p><p>mvh,</p><p></p><p>M.Jinnai</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MasterJinnai, post: 72723, member: 34412"] Hejhej! Trist att du kört brädan trasig; men det är ju alltid kul att köpa nya grejjer, eller hur? Nåja, det verkade litet som om du ville ha en Burton, men jag är grymt nöjd med min nya bräda... Har gått en typ 15 dagar hittills denna säsong och jag är mer än nöjd. Stabil, styv, snabb, snygg... Allt i ett... Och, vad är det jag pratar om? Jo en NITRO Shogun! Har genom alla år varit anti-NITRO (kanske pga ett par kassa bindningar jag hade i början av -90talet) men är nu konverterad! Har en Shogun 166a själv, men det finns längre. Finns en 169a och en 178a om jag inte missminner mig. Lycka till!!! mvh, M.Jinnai [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bräda?
Tillbaka
Topp