Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på brädor med minst 26 i midja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pearpojken" data-source="post: 137305" data-attributes="member: 56510"><p>Tänkte köpa mig en ny bräda inför säsongen, som tyvärr aldrig verkar komma här i Dalarna, och jag är inte så insatt i hur marknaden ser ut idag. Åker inte så mycket och är väl inte världens bästa åkare men satsar ganska vilt i parken och gillar höga farter i pisten. Inte så inbiten på att åka utanför pisten.</p><p></p><p>Är 1,85 cm lång, väger ca 85 kg och har 45 på bootsen, ett par flow med stora yttermått.</p><p>Hade tänkt mig nått kring 161 eller 163 i längd och minst 26cm i midja (borde väl räcka).</p><p>Eftersom jag inte åker mer än max 10 ggr per säsong vill jag inte lägga ut mer än typ 2500-4000 kr.</p><p>Någon som har nått tips?</p><p></p><p>Hur är det med de billiga märkena nu för tiden, typ Stuf och liknande. Går de att åka på över huvudtaget? En polare hade spons av dem för några år sedan och tyckte de var schyssta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pearpojken, post: 137305, member: 56510"] Tänkte köpa mig en ny bräda inför säsongen, som tyvärr aldrig verkar komma här i Dalarna, och jag är inte så insatt i hur marknaden ser ut idag. Åker inte så mycket och är väl inte världens bästa åkare men satsar ganska vilt i parken och gillar höga farter i pisten. Inte så inbiten på att åka utanför pisten. Är 1,85 cm lång, väger ca 85 kg och har 45 på bootsen, ett par flow med stora yttermått. Hade tänkt mig nått kring 161 eller 163 i längd och minst 26cm i midja (borde väl räcka). Eftersom jag inte åker mer än max 10 ggr per säsong vill jag inte lägga ut mer än typ 2500-4000 kr. Någon som har nått tips? Hur är det med de billiga märkena nu för tiden, typ Stuf och liknande. Går de att åka på över huvudtaget? En polare hade spons av dem för några år sedan och tyckte de var schyssta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på brädor med minst 26 i midja?
Tillbaka
Topp