Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på brädor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linkom" data-source="post: 67020" data-attributes="member: 39253"><p>Tja!</p><p></p><p>Har åkt nu från och till i fyra år, blir mest här i Stockholm i flottsbro, alltså ingen toppanläggning. Jag är inget vidare på att hoppa, men jag jobbar på att bli bättre. Åker ofta ner i backarna, och hoppar på de hopp som jag ser.</p><p></p><p>Nu har jag av någon anledning sålt min K2 Spire som jag hade, och ska alltså köpa en ny.</p><p>Jag undrar därför om någon har något tips på en bra bräda. Är det verkligen nödvändigt med en bräda för 5-6000 om man åker som jag gör?</p><p></p><p>Jag vill helst inte att hela kittet, alltså bräda, bindningar och skor ska gå på över 3000, men vet du nåt lite över så berätta gärna om det också.</p><p></p><p>Har kollat lite på Sims "fader" som jag hittade för 3500, ifs utan skor och bindningar. Men det kanske det är värt för att ha Jenna Jameson på brädan, eller? =P</p><p></p><p>Aja, tack för alla tips m.m. som kommer in</p><p></p><p>Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linkom, post: 67020, member: 39253"] Tja! Har åkt nu från och till i fyra år, blir mest här i Stockholm i flottsbro, alltså ingen toppanläggning. Jag är inget vidare på att hoppa, men jag jobbar på att bli bättre. Åker ofta ner i backarna, och hoppar på de hopp som jag ser. Nu har jag av någon anledning sålt min K2 Spire som jag hade, och ska alltså köpa en ny. Jag undrar därför om någon har något tips på en bra bräda. Är det verkligen nödvändigt med en bräda för 5-6000 om man åker som jag gör? Jag vill helst inte att hela kittet, alltså bräda, bindningar och skor ska gå på över 3000, men vet du nåt lite över så berätta gärna om det också. Har kollat lite på Sims "fader" som jag hittade för 3500, ifs utan skor och bindningar. Men det kanske det är värt för att ha Jenna Jameson på brädan, eller? =P Aja, tack för alla tips m.m. som kommer in Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på brädor
Tillbaka
Topp