Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på BREDA pjäxmodeller
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Morphose" data-source="post: 935951" data-attributes="member: 131252"><p>Fan va grymma ni är, tack för tipsen!</p><p></p><p>Efter alla tips och ha läst på lite mer gick jag och pratade med en bootfitter och mätte upp foten och vi kom fram till att Atomic b 120 var det bästa utgångsmaterialet för min fot så det kommer bli ett par nya Atomic b 120 för 2999(2400 var förra årets modell och jag hittade ingen affär som hade rätt storlek kvar). Alla begagnade som finns på marknaden är i fel storlek tyvärr(måste ha en 27 för att det ska finnas tillräckligt utrymme att ordna till den). Åker och köper dem nästa vecka och sen direkt till bootfittern.</p><p></p><p>Återkommer med pics och rapport när allt är klart.</p><p>Tack för all hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Morphose, post: 935951, member: 131252"] Fan va grymma ni är, tack för tipsen! Efter alla tips och ha läst på lite mer gick jag och pratade med en bootfitter och mätte upp foten och vi kom fram till att Atomic b 120 var det bästa utgångsmaterialet för min fot så det kommer bli ett par nya Atomic b 120 för 2999(2400 var förra årets modell och jag hittade ingen affär som hade rätt storlek kvar). Alla begagnade som finns på marknaden är i fel storlek tyvärr(måste ha en 27 för att det ska finnas tillräckligt utrymme att ordna till den). Åker och köper dem nästa vecka och sen direkt till bootfittern. Återkommer med pics och rapport när allt är klart. Tack för all hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på BREDA pjäxmodeller
Tillbaka
Topp