Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bredare boots.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1067536" data-attributes="member: 12630"><p>Har oxå 25.5 cm fot, närmare 11 cm på bredden. I mina skor står det 40 2/3, ett par Salomon gymnastikskor. Kanske där skon klämmer om du ursäktar skämtet. 42 verkar väldigt stort och det är inte konstigt att du har dåligt hälgrepp. Kör du med raggsockar oxå?</p><p></p><p>Jag kör i ett par DeeLuxe boots med Superfeet sula, funkar kanon. Det kan vara värt besväret att åka till en riktigt välsorterad butik för att hitta rätt. Och ta hjälp av nån som kan tillpassa skor och sulor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1067536, member: 12630"] Har oxå 25.5 cm fot, närmare 11 cm på bredden. I mina skor står det 40 2/3, ett par Salomon gymnastikskor. Kanske där skon klämmer om du ursäktar skämtet. 42 verkar väldigt stort och det är inte konstigt att du har dåligt hälgrepp. Kör du med raggsockar oxå? Jag kör i ett par DeeLuxe boots med Superfeet sula, funkar kanon. Det kan vara värt besväret att åka till en riktigt välsorterad butik för att hitta rätt. Och ta hjälp av nån som kan tillpassa skor och sulor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på bredare boots.
Tillbaka
Topp