Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på butik i Val d'Isere? (Scarpa T1 Thermo)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rackarns" data-source="post: 256329" data-attributes="member: 60653"><p>Har inga tips på butik eftersom jag aldrig varit där men angående storlekar så:</p><p></p><p>Jag kör i ett par T1:or (dom med gul plös och 3 spännen, vilka har fler?? tycker det är dom klart bästa) som när jag drar på mig dom där hemma känns åt helvete för små men som efter några timmar i kylan (fötterna krymper när dom blir kalla) sitter som gjutna. Så om du står i valet och kvalet mellan storlekar så ta dom mindre som känns för små. Dessutom så krymper fodret i innerskon när du använt dom en längre tid vilket gör att "dojjan" blir större, + att din fot pallar mer tryck ju längre du varit i pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rackarns, post: 256329, member: 60653"] Har inga tips på butik eftersom jag aldrig varit där men angående storlekar så: Jag kör i ett par T1:or (dom med gul plös och 3 spännen, vilka har fler?? tycker det är dom klart bästa) som när jag drar på mig dom där hemma känns åt helvete för små men som efter några timmar i kylan (fötterna krymper när dom blir kalla) sitter som gjutna. Så om du står i valet och kvalet mellan storlekar så ta dom mindre som känns för små. Dessutom så krymper fodret i innerskon när du använt dom en längre tid vilket gör att "dojjan" blir större, + att din fot pallar mer tryck ju längre du varit i pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på butik i Val d'Isere? (Scarpa T1 Thermo)
Tillbaka
Topp