Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på camberbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowdaddy" data-source="post: 1221248" data-attributes="member: 169326"><p>TUR Buteo är en galen bräda. Väldigt bra grepp och kul att svänga med. Inte en bräda som man åker runt och sover på. Mycket vill-ha-faktor på den brädan. Jag hade nog skaffat den om jag inte redan haft en Bullet Train och en Pencil. Buteo kändes lite som Det bästa från de brädorna satt i en.</p><p></p><p>Kan också tipsa om Stranda Shorty... Kändes väldigt pålitlig och var kul att ha på kant. Mer laid back, men nog den tryggaste bräda jag testat att ha på kant utan att vara det minsta jobbig att åka på. Nästan lite för bra... Smaken är ju som baken, men den brädan är min favorit från Stranda och det var bara att hoppa på den och köra. Den skulle kunna ersätta hela min puder- och carving-arsenal, men jag har svårt att skiljas från de brädor jag redan har.</p><p></p><p>Sedan är ju Koruas brädor inte så tråkiga. Min egen favoritbräda är Pencil plus, men den känns inte trygg någonstans :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowdaddy, post: 1221248, member: 169326"] TUR Buteo är en galen bräda. Väldigt bra grepp och kul att svänga med. Inte en bräda som man åker runt och sover på. Mycket vill-ha-faktor på den brädan. Jag hade nog skaffat den om jag inte redan haft en Bullet Train och en Pencil. Buteo kändes lite som Det bästa från de brädorna satt i en. Kan också tipsa om Stranda Shorty... Kändes väldigt pålitlig och var kul att ha på kant. Mer laid back, men nog den tryggaste bräda jag testat att ha på kant utan att vara det minsta jobbig att åka på. Nästan lite för bra... Smaken är ju som baken, men den brädan är min favorit från Stranda och det var bara att hoppa på den och köra. Den skulle kunna ersätta hela min puder- och carving-arsenal, men jag har svårt att skiljas från de brädor jag redan har. Sedan är ju Koruas brädor inte så tråkiga. Min egen favoritbräda är Pencil plus, men den känns inte trygg någonstans :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på camberbräda
Tillbaka
Topp