Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på grymm ryggsäck?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 568125" data-attributes="member: 35991"><p>Jag har en BD Avalung 22L rygga, fast utan själva avalungen... </p><p>Är perfekt storlekt för dagsturer. Funkar riktigt bra vid liftåkning också iom att den går att komprimera och sitter tajt på ryggen.</p><p>Vidare är den riktigt lätt med sina dryga 600g och ett par Armada ARG går precis i skidhållarna på sidan, finns bara A-fäste för skidor därför att det sitter två ishacks fästen på ryggen.</p><p>Det jag saknar är remmar tvärsöver utsidan på säcken såsom tidiga Dakine-ryggor fäste snowboards. Saknar också en ryggöppning.</p><p></p><p>Har också en Osprey Switch 16, men den räcker bara till liftbuten åkning iom att när du stoppat i hudar, lunch och något mer så är den helt full. </p><p>Däremot sitter den riktigt bra på ryggen och jag känner många som kör med 26L varianten och är väldigt nöjda (har en bra hjälmficka högst och ryggöppning för att slippa toppmatning bla)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 568125, member: 35991"] Jag har en BD Avalung 22L rygga, fast utan själva avalungen... Är perfekt storlekt för dagsturer. Funkar riktigt bra vid liftåkning också iom att den går att komprimera och sitter tajt på ryggen. Vidare är den riktigt lätt med sina dryga 600g och ett par Armada ARG går precis i skidhållarna på sidan, finns bara A-fäste för skidor därför att det sitter två ishacks fästen på ryggen. Det jag saknar är remmar tvärsöver utsidan på säcken såsom tidiga Dakine-ryggor fäste snowboards. Saknar också en ryggöppning. Har också en Osprey Switch 16, men den räcker bara till liftbuten åkning iom att när du stoppat i hudar, lunch och något mer så är den helt full. Däremot sitter den riktigt bra på ryggen och jag känner många som kör med 26L varianten och är väldigt nöjda (har en bra hjälmficka högst och ryggöppning för att slippa toppmatning bla) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på grymm ryggsäck?
Tillbaka
Topp