Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på grymm ryggsäck?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 569008" data-attributes="member: 46762"><p>Blide, ev. att jag har missförstått stort... men bara A-fäste? Jag kör Lotusarna diagonalt över ryggsäcken, genom "slingorna" där nere, och sedan knäpper fast den där uppe... Nu är inte jag fullkittad till tänderna och äger tyvärr inga ishackor, men ändå... Förklara! Jag har 1st gen. 32L Avalung. Ska jag ta ett foto?</p><p></p><p>I övrigt kan jag bara säga att BD har grymma ryggsäckar. Inte snajdigaste detaljerna och nyaste finesserna, men bra kvalité som funkar! Och Osprey är tokigt sköna att ha på, och då får du alla finesser och coola funktioner...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 569008, member: 46762"] Blide, ev. att jag har missförstått stort... men bara A-fäste? Jag kör Lotusarna diagonalt över ryggsäcken, genom "slingorna" där nere, och sedan knäpper fast den där uppe... Nu är inte jag fullkittad till tänderna och äger tyvärr inga ishackor, men ändå... Förklara! Jag har 1st gen. 32L Avalung. Ska jag ta ett foto? I övrigt kan jag bara säga att BD har grymma ryggsäckar. Inte snajdigaste detaljerna och nyaste finesserna, men bra kvalité som funkar! Och Osprey är tokigt sköna att ha på, och då får du alla finesser och coola funktioner... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på grymm ryggsäck?
Tillbaka
Topp