Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på hur man enkelast tar på K2 pinnacle 130 pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SafeSurfer" data-source="post: 1059160" data-attributes="member: 152879"><p>Jag har nu varit och åkt en vecka i borgafjäll och eftersom vi bara åkte lift tog jag bort snörena på inneskon. Utan snörena blev det betydligt lättare att ta på skon, eftersom snörena kläms fast av ytterskalet är det svårt att öppna upp snörningen helt. Nu var det inte så kallt runt noll så jag förstår att det blir mer besvärligt i -20. Jag tycker också att det gick lättare efter ett par gånger kanske att plasten blir lite mjukare. I övrigt är jag väldigt nöjd med pjäxorna då det var styva och bekväma att åka i. Då man ska gå på topptur så blir det väl att sätta tillbaks snörena och ta mer jobbet att ta av och på skon. Jag har fötter som är nästan 30cm så jag måste verkligen bända isär skalet ordentligt för att få i foten i mina 29.5:or.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SafeSurfer, post: 1059160, member: 152879"] Jag har nu varit och åkt en vecka i borgafjäll och eftersom vi bara åkte lift tog jag bort snörena på inneskon. Utan snörena blev det betydligt lättare att ta på skon, eftersom snörena kläms fast av ytterskalet är det svårt att öppna upp snörningen helt. Nu var det inte så kallt runt noll så jag förstår att det blir mer besvärligt i -20. Jag tycker också att det gick lättare efter ett par gånger kanske att plasten blir lite mjukare. I övrigt är jag väldigt nöjd med pjäxorna då det var styva och bekväma att åka i. Då man ska gå på topptur så blir det väl att sätta tillbaks snörena och ta mer jobbet att ta av och på skon. Jag har fötter som är nästan 30cm så jag måste verkligen bända isär skalet ordentligt för att få i foten i mina 29.5:or. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på hur man enkelast tar på K2 pinnacle 130 pjäxor?
Tillbaka
Topp