Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tips på knäskydd/armbågsskydd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 1032267" data-attributes="member: 101065"><p>Kanske lite sent nu, men ah. Mitt tips är: Köp INTE Force III, och köp inte 187 Killer Pads Pro! De sticker ut typ 2 meter från knäna, sjukt oskönt. Man tar emot smällar bra, men man glider inte lika stabilt på dem. (Jag använde 182KP Pro förut, störde mig sjukt mycket på det. Dessutom tar de jättemycket plats i väskan)</p><p></p><p>Jag kör med knäskydd 187 Killer Pads Fly, riktigt nöjd med dem, funkar hur bra som helst. Armbågsskydd kör jag några ProTec, vet inte vad de heter, köpte på Daddies boardshop.</p><p></p><p>TSG All Terrain liknar 182 Killer Pads Fly, tycker de sitter skönare än basic setet med kardborre både över och under kåpan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 1032267, member: 101065"] Kanske lite sent nu, men ah. Mitt tips är: Köp INTE Force III, och köp inte 187 Killer Pads Pro! De sticker ut typ 2 meter från knäna, sjukt oskönt. Man tar emot smällar bra, men man glider inte lika stabilt på dem. (Jag använde 182KP Pro förut, störde mig sjukt mycket på det. Dessutom tar de jättemycket plats i väskan) Jag kör med knäskydd 187 Killer Pads Fly, riktigt nöjd med dem, funkar hur bra som helst. Armbågsskydd kör jag några ProTec, vet inte vad de heter, köpte på Daddies boardshop. TSG All Terrain liknar 182 Killer Pads Fly, tycker de sitter skönare än basic setet med kardborre både över och under kåpan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tips på knäskydd/armbågsskydd.
Tillbaka
Topp