Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tips på knäskydd/armbågsskydd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 890410" data-attributes="member: 58560"><p>Jag kör på basic set'et ... Det är gött som fan med att dom är drag on eller vad man nu ska kalla det så jag behöver aldrig använda strapsen vilket gör att dom sitter gött. Har dock inte provat att vurpa direkt med dom än men fungerar helt klart att åka med dom.</p><p>Enda nackdelen med massa skydd när det är bra väder är ju att det blir så fruktansvärt svettigt men det får man väl ta :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 890410, member: 58560"] Jag kör på basic set'et ... Det är gött som fan med att dom är drag on eller vad man nu ska kalla det så jag behöver aldrig använda strapsen vilket gör att dom sitter gött. Har dock inte provat att vurpa direkt med dom än men fungerar helt klart att åka med dom. Enda nackdelen med massa skydd när det är bra väder är ju att det blir så fruktansvärt svettigt men det får man väl ta :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Tips på knäskydd/armbågsskydd.
Tillbaka
Topp