Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips på köp av skidor! (Tjej, 30 år, medelbra)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1054847" data-attributes="member: 12630"><p>Hon hade en av K2s mesigare tjejmodeller, de byter ju namn hela tiden så jag har ingen aning om vilken modell det motsvarar idag. K2 har stort sortiment så de har säkert flera modeller med bättre kvaliteter än den hon hade. Hur de modeller du nämnde ligger till har jag inte så bra koll på. </p><p>Atomicskidan har full träkärna, lite kolfiber och är en finfin skida för pengarna. Lite mer midja än de modeller du tittat på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1054847, member: 12630"] Hon hade en av K2s mesigare tjejmodeller, de byter ju namn hela tiden så jag har ingen aning om vilken modell det motsvarar idag. K2 har stort sortiment så de har säkert flera modeller med bättre kvaliteter än den hon hade. Hur de modeller du nämnde ligger till har jag inte så bra koll på. Atomicskidan har full träkärna, lite kolfiber och är en finfin skida för pengarna. Lite mer midja än de modeller du tittat på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips på köp av skidor! (Tjej, 30 år, medelbra)
Tillbaka
Topp