Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på köp Med inriktning offpist.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="swaan" data-source="post: 1054567" data-attributes="member: 152394"><p>Hej!</p><p>Skulle behöva hjälp med lite tips om Snowboard/binding/skor köp.</p><p>Jag behöver köpa en ny bräda och efter dom senaste 2 åren med mycket offpiståkning :D:D:D tänkte jag skaffa Ny bräda/bindningar/boots/ som passar till detta.</p><p></p><p>Jag är 188cm lång. 90kg, 42 i skostorlek</p><p><strong></strong></p><p><strong>Brädan:</strong></p><p>Tänker att behöver ha en bräda som är runt 165 (verkar vara svårt att hitta brädor över 160 )?</p><p>Har läst lite och någon form av rocker shape på brädan borde vara optimalt för offpisten ?</p><p><strong></strong></p><p><strong>Bootsen:</strong></p><p>Sen så gällande boots vart hittar man någon trevlig affär där man kan testa ? för vissa boots sitter helt åt helvete på mina fötter så måste alltid testa innan jag kan välja ett par. (bor i Skövde området/västra götaland)</p><p><strong></strong></p><p><strong>Bindningarna:</strong></p><p>Bindningar har jag noll koll på vad som är bra så här är jag lite lost</p><p></p><p>Så behöver alltså lite tips på <em>VAD</em> jag ska införskaffa sakerna samt <em>VAR</em></p><p>Mycket tacksam för all hjälp jag kan få!</p><p></p><p>// Mattias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swaan, post: 1054567, member: 152394"] Hej! Skulle behöva hjälp med lite tips om Snowboard/binding/skor köp. Jag behöver köpa en ny bräda och efter dom senaste 2 åren med mycket offpiståkning :D:D:D tänkte jag skaffa Ny bräda/bindningar/boots/ som passar till detta. Jag är 188cm lång. 90kg, 42 i skostorlek [b] Brädan:[/b] Tänker att behöver ha en bräda som är runt 165 (verkar vara svårt att hitta brädor över 160 )? Har läst lite och någon form av rocker shape på brädan borde vara optimalt för offpisten ? [b] Bootsen:[/b] Sen så gällande boots vart hittar man någon trevlig affär där man kan testa ? för vissa boots sitter helt åt helvete på mina fötter så måste alltid testa innan jag kan välja ett par. (bor i Skövde området/västra götaland) [b] Bindningarna:[/b] Bindningar har jag noll koll på vad som är bra så här är jag lite lost Så behöver alltså lite tips på [i]VAD[/i] jag ska införskaffa sakerna samt [i]VAR[/i] Mycket tacksam för all hjälp jag kan få! // Mattias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på köp Med inriktning offpist.
Tillbaka
Topp