Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på köp Med inriktning offpist.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aklimamba" data-source="post: 1054719" data-attributes="member: 133736"><p>I första hand tycker jag att du ska testa/köpa: boots, bindningar som passar bootsen, sist bräda.</p><p></p><p>Hittar du boots från Burton som du gillar rekommenderar jag att du väljer övrigt från Burton eftersom allt är utvecklat att passa ihop. Som någon annan sa, välj en bräda med Channel för lätt justering av bindningen.</p><p>Burton har en freeridelinje som de kallar Family Tree.</p><p></p><p>Kör själv med Burton Trick Pony 162 med Cartel EST & Imperial (sitter som gjutna på mina fötter).</p><p></p><p>Splitboard eller ej? Kör själv med snöskor & teleskopstavar vid behov, har fungerat bra för mig.</p><p>Kör man BARA offpist kanske splitboard är aktuellt?</p><p></p><p>Om du hittar boots från annat fabrikat antar jag att du har ett större urval att välja brädor/bindningar ifrån...</p><p>Själv hade jag i första hand tittat på Signal, Jones & Libtech. </p><p>Boots & bindningar har jag ingen större koll på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aklimamba, post: 1054719, member: 133736"] I första hand tycker jag att du ska testa/köpa: boots, bindningar som passar bootsen, sist bräda. Hittar du boots från Burton som du gillar rekommenderar jag att du väljer övrigt från Burton eftersom allt är utvecklat att passa ihop. Som någon annan sa, välj en bräda med Channel för lätt justering av bindningen. Burton har en freeridelinje som de kallar Family Tree. Kör själv med Burton Trick Pony 162 med Cartel EST & Imperial (sitter som gjutna på mina fötter). Splitboard eller ej? Kör själv med snöskor & teleskopstavar vid behov, har fungerat bra för mig. Kör man BARA offpist kanske splitboard är aktuellt? Om du hittar boots från annat fabrikat antar jag att du har ett större urval att välja brädor/bindningar ifrån... Själv hade jag i första hand tittat på Signal, Jones & Libtech. Boots & bindningar har jag ingen större koll på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på köp Med inriktning offpist.
Tillbaka
Topp