Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på långa skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 454641" data-attributes="member: 33485"><p>Jo, då ska du ju ha längre prylar... Det är precis som Nojlas säger, de är fegisar hela bunten! Finns till och med en tråd där vi diskuterar varför de är så pass korta.</p><p></p><p>Du får köpa ett par lotusar i 202 och ha i parken <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p></p><p>Lite OT:</p><p>Vad tror du om icelantic då Nojlas, borde ju vara en grym skida för stora dagar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 454641, member: 33485"] Jo, då ska du ju ha längre prylar... Det är precis som Nojlas säger, de är fegisar hela bunten! Finns till och med en tråd där vi diskuterar varför de är så pass korta. Du får köpa ett par lotusar i 202 och ha i parken ;) Lite OT: Vad tror du om icelantic då Nojlas, borde ju vara en grym skida för stora dagar ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på långa skidor
Tillbaka
Topp