Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på luftiga ryggskydd med låg profil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1049667" data-attributes="member: 121062"><p>Har testat Komperdell skyddet som du länkat och tycker inte att det känns lika smidigt dom många andra mjuka ryggskydd. Sen att det sticker ner en bit över svanskotan kan väl vara bra om du ramlar på röven men tycker mest att det gör att skyddet känns lite klumpigare med byxorna på. (endast testat i butik)</p><p></p><p>Dom tre jag skulle rekommendera är</p><p>1. POC VPD vest</p><p>2. Marker Body vest</p><p>3. Rossignol Rossifoam strap eller vest</p><p></p><p>Nu finns det massor av skydd jag inte testat och dom ligger strax över din smärtgräns men köper du nån av dom så får du enligt mig riktigt bra ryggskydd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1049667, member: 121062"] Har testat Komperdell skyddet som du länkat och tycker inte att det känns lika smidigt dom många andra mjuka ryggskydd. Sen att det sticker ner en bit över svanskotan kan väl vara bra om du ramlar på röven men tycker mest att det gör att skyddet känns lite klumpigare med byxorna på. (endast testat i butik) Dom tre jag skulle rekommendera är 1. POC VPD vest 2. Marker Body vest 3. Rossignol Rossifoam strap eller vest Nu finns det massor av skydd jag inte testat och dom ligger strax över din smärtgräns men köper du nån av dom så får du enligt mig riktigt bra ryggskydd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på luftiga ryggskydd med låg profil
Tillbaka
Topp