Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips på ny funktion i forumet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 211760" data-attributes="member: 12644"><p>Jag tänkte bara kolla med er om det finns möjlighet att fixa så att användare kan skapa egna omröstingar (polls) i forumet? så att man kan skapa en omröstning med olika alternativ som man bara kan klicka på och sen få upp statestik om hur folk röstat (t.ex. sånna man ständigt ser på aftonbladet.se). då skulle vi slippa många låååånga trådar som "hur många har gjort ****?", "hur många ska till ****?" m.m. jag tror det skulle bli ett snyggare och mer lättläst forum. och som det är nu får man ingen överblick om hur folk svarat. man orkar ju inte sitta och räkan ihop alla "ja" och "nej" i en tråd med 3-4 sidor.</p><p></p><p>är detta tekniskt möjligt? jag är ingen elite-hacker men det vore en mycket trevlig funktion.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 211760, member: 12644"] Jag tänkte bara kolla med er om det finns möjlighet att fixa så att användare kan skapa egna omröstingar (polls) i forumet? så att man kan skapa en omröstning med olika alternativ som man bara kan klicka på och sen få upp statestik om hur folk röstat (t.ex. sånna man ständigt ser på aftonbladet.se). då skulle vi slippa många låååånga trådar som "hur många har gjort ****?", "hur många ska till ****?" m.m. jag tror det skulle bli ett snyggare och mer lättläst forum. och som det är nu får man ingen överblick om hur folk svarat. man orkar ju inte sitta och räkan ihop alla "ja" och "nej" i en tråd med 3-4 sidor. är detta tekniskt möjligt? jag är ingen elite-hacker men det vore en mycket trevlig funktion. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Tips på ny funktion i forumet
Tillbaka
Topp