Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på ny tur-setup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1090303" data-attributes="member: 155279"><p>[USER=83225]@Pillard[/USER] Något bredare än mina BC på 120-midja har jag aldrig känt behovet av.</p><p>Kanske det blev något missförstånd, men något bredare än så vill jag icke ha!</p><p></p><p>Det är ju därför jag vill ha något som liknar mina Soul 7, och det är därför Animan känns onödig eftersom jag redan har en såpass bred skida. </p><p>Dock skulle jag se mina BC som klart överlägsna i pudret jämfört med mina Soul 7. Tyvärr är det ju puderåken man lever för, men inte får så ofta. Tanken är ju att ändra på det genom att börja tura mer!</p><p>Eftersom mina BC är överlägsna Soul 7, så går fortfarande Anima i tankarna. </p><p></p><p>Jag funderar också starkt på Black Crows Corvus Freebird som ligger på den lagoma 108 i midjan. </p><p>Har fått höra att den levererar i pist, och självklart i puder. Dock har jag inte kollat in något annat märke riktigt. </p><p></p><p>Hade varit riktigt fett att åka på en skida från Extrem, helst Extrem Opinion 118, men den är ju inte så lätt, och deras carbon-skida kanske är lite för smal?</p><p>En Extrem Opinion 118 hade väl varit bra som en enda "quiver-killer" skida, men nu har jag ju redan Atomic BC.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1090303, member: 155279"] [USER=83225]@Pillard[/USER] Något bredare än mina BC på 120-midja har jag aldrig känt behovet av. Kanske det blev något missförstånd, men något bredare än så vill jag icke ha! Det är ju därför jag vill ha något som liknar mina Soul 7, och det är därför Animan känns onödig eftersom jag redan har en såpass bred skida. Dock skulle jag se mina BC som klart överlägsna i pudret jämfört med mina Soul 7. Tyvärr är det ju puderåken man lever för, men inte får så ofta. Tanken är ju att ändra på det genom att börja tura mer! Eftersom mina BC är överlägsna Soul 7, så går fortfarande Anima i tankarna. Jag funderar också starkt på Black Crows Corvus Freebird som ligger på den lagoma 108 i midjan. Har fått höra att den levererar i pist, och självklart i puder. Dock har jag inte kollat in något annat märke riktigt. Hade varit riktigt fett att åka på en skida från Extrem, helst Extrem Opinion 118, men den är ju inte så lätt, och deras carbon-skida kanske är lite för smal? En Extrem Opinion 118 hade väl varit bra som en enda "quiver-killer" skida, men nu har jag ju redan Atomic BC. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på ny tur-setup
Tillbaka
Topp