Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på ny utrustning 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jontest" data-source="post: 1026899" data-attributes="member: 99929"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jag känner allmänt att det är dags för lite nya prylar den här säsongen, men har lite beslutsångest angående vad</p><p>man ska välja.</p><p></p><p>Det kommer bli en del toppturer/hike dagar, puder och även lite manchester.</p><p>Är runt 185 och väger ca. 75kg</p><p></p><p>På skidbiten så har jag kikat på:</p><p>Salomon Rocker2 108 (182)</p><p>Rossignol Soul 7 (180)</p><p>Dynastar Cham 107 (184)</p><p></p><p>På pjäxor:</p><p>Salomon Quest 110 & 120 / X Max 120 & 130</p><p>Lange XT 120</p><p></p><p>Någon som har kört på några utav prylarna tidigare så skriv gärna vad ni tyckte/tycker om dem!</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jontest, post: 1026899, member: 99929"] Tjenare! Jag känner allmänt att det är dags för lite nya prylar den här säsongen, men har lite beslutsångest angående vad man ska välja. Det kommer bli en del toppturer/hike dagar, puder och även lite manchester. Är runt 185 och väger ca. 75kg På skidbiten så har jag kikat på: Salomon Rocker2 108 (182) Rossignol Soul 7 (180) Dynastar Cham 107 (184) På pjäxor: Salomon Quest 110 & 120 / X Max 120 & 130 Lange XT 120 Någon som har kört på några utav prylarna tidigare så skriv gärna vad ni tyckte/tycker om dem! Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på ny utrustning 13/14
Tillbaka
Topp