Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på nya stavar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 83680" data-attributes="member: 40931"><p>Jag kan bara säga såhär... Har ett par Scott series 4, kostar tydligen 600, men fick dom för 300. Hursomhelst håller dom bra mycket bättre än hyrstavarna. När en stav fastnade i liftpåstigningen så flexade den bara en massa i stället för att "vika sig". Den blev lite böjd, men det var bara å böja tillbaka den och köra vidare! En hyrstav hade knäckts direkt.</p><p></p><p>Frågan är vad som blir biligast dock, köpa stavar för 150 spänn "slit å släng", eller ett par dyrare?</p><p>Scott series 3 är sköna och kostar 400kr. kolla in dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 83680, member: 40931"] Jag kan bara säga såhär... Har ett par Scott series 4, kostar tydligen 600, men fick dom för 300. Hursomhelst håller dom bra mycket bättre än hyrstavarna. När en stav fastnade i liftpåstigningen så flexade den bara en massa i stället för att "vika sig". Den blev lite böjd, men det var bara å böja tillbaka den och köra vidare! En hyrstav hade knäckts direkt. Frågan är vad som blir biligast dock, köpa stavar för 150 spänn "slit å släng", eller ett par dyrare? Scott series 3 är sköna och kostar 400kr. kolla in dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på nya stavar!
Tillbaka
Topp