Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på nya stavar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Muntis" data-source="post: 83685" data-attributes="member: 29421"><p>Jag håller iaf på ett par riktiga scott series 4 eller liknande typ komperdellstavar. Hade ett par series 2 stavar för 200 å dom höll int för så mycke en halv säsong eller så, har ett par gamla komperdell sen tävlingstiden och dom har hållit banne mej minst 10 år kör fortfarande me dom när jag knäböjer... </p><p></p><p>Man ska inte luras av worldcup eller så, giprons worldcupstavar for trugorna så fort de blev minus 15 ute...</p><p></p><p>Lägg lite pengar på stavarna så har du några som mest troligt håller bra många fler krascher (alla kan ha otur och falla olyckligt) än ett par billiga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Muntis, post: 83685, member: 29421"] Jag håller iaf på ett par riktiga scott series 4 eller liknande typ komperdellstavar. Hade ett par series 2 stavar för 200 å dom höll int för så mycke en halv säsong eller så, har ett par gamla komperdell sen tävlingstiden och dom har hållit banne mej minst 10 år kör fortfarande me dom när jag knäböjer... Man ska inte luras av worldcup eller så, giprons worldcupstavar for trugorna så fort de blev minus 15 ute... Lägg lite pengar på stavarna så har du några som mest troligt håller bra många fler krascher (alla kan ha otur och falla olyckligt) än ett par billiga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på nya stavar!
Tillbaka
Topp