Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på paketresor Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 166159" data-source="post: 1193045"><p>När jag bokade min resa med STS tänkte jag att jag inte behövde Business Class (Sittplatser fram, måltid och extra bagage). Men nu när jag betalat visar bekräftelsen att jag får checka in max 15 kg och max 5 kg handbagage. Deras "Business Class" medger 20 kg och 8 kg handbagage. Inte 2x23 + 8 som jag hade trott, hehe. Vad blir nästa besvikelse, att liftkortet som ingår i priset inte täcker hela området? Att middagskupongerna gäller på en sunkig restaurang? Så bara för att man bokar en paketresa kan man inte slappna av utan man behöver göra samma research som då man ordnar resan själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 166159, post: 1193045"] När jag bokade min resa med STS tänkte jag att jag inte behövde Business Class (Sittplatser fram, måltid och extra bagage). Men nu när jag betalat visar bekräftelsen att jag får checka in max 15 kg och max 5 kg handbagage. Deras "Business Class" medger 20 kg och 8 kg handbagage. Inte 2x23 + 8 som jag hade trott, hehe. Vad blir nästa besvikelse, att liftkortet som ingår i priset inte täcker hela området? Att middagskupongerna gäller på en sunkig restaurang? Så bara för att man bokar en paketresa kan man inte slappna av utan man behöver göra samma research som då man ordnar resan själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på paketresor Alperna
Tillbaka
Topp