Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Tips på pistskidor (Völkl)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1202980" data-attributes="member: 145112"><p>Ja, måste säga att Deacon 80 och 84 var rätt väg att gå, var lite förvånad över att man tog bort RTM-serien då den var så sjukt populär</p><p>Men i efterhand så var det helt rätt.</p><p>Framförallt så har pistegenskaperna blivit sjukt mycket bättre, De har nästan lite åt raceskide hållet där. </p><p>Sen är jag personligen otroligt glad i 3D-radien, ger skidan ett helt annat liv en den traditionella skärningen som RTM hade.</p><p></p><p>En viktig sak är att Decon 84 och RTM84 inte är varandras efterföljare som många tror, utan Deacon80 är "efterföljaren" till RTM84, och Deacon84 är mer en efterföljare till RTM86. </p><p></p><p>Har man dessutom bra ben och ännu lite bättre ekonomi så kan jag berätta att det kommer en V-Werks modell till nästa år på Deacon serien, samma mått och radie som 84orna som är sjukt bra, den är värd att kolla in</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1202980, member: 145112"] Ja, måste säga att Deacon 80 och 84 var rätt väg att gå, var lite förvånad över att man tog bort RTM-serien då den var så sjukt populär Men i efterhand så var det helt rätt. Framförallt så har pistegenskaperna blivit sjukt mycket bättre, De har nästan lite åt raceskide hållet där. Sen är jag personligen otroligt glad i 3D-radien, ger skidan ett helt annat liv en den traditionella skärningen som RTM hade. En viktig sak är att Decon 84 och RTM84 inte är varandras efterföljare som många tror, utan Deacon80 är "efterföljaren" till RTM84, och Deacon84 är mer en efterföljare till RTM86. Har man dessutom bra ben och ännu lite bättre ekonomi så kan jag berätta att det kommer en V-Werks modell till nästa år på Deacon serien, samma mått och radie som 84orna som är sjukt bra, den är värd att kolla in [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Tips på pistskidor (Völkl)
Tillbaka
Topp