Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Tips på pistskidor (Völkl)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1203030" data-attributes="member: 145369"><p>Det jag uppskattade på 84an var att den funkade så bra på uppkört före på em. Samtidigt är den så vass på morgonen när det är pistat. Gå du på 170 oavsett vilken du väljer, Du får inte dom att vika ner sig ändå. Tro mig! Då hade du varit på nivå så du hade inte behövt fråga här.</p><p>Lycka till, kör så det ryker!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1203030, member: 145369"] Det jag uppskattade på 84an var att den funkade så bra på uppkört före på em. Samtidigt är den så vass på morgonen när det är pistat. Gå du på 170 oavsett vilken du väljer, Du får inte dom att vika ner sig ändå. Tro mig! Då hade du varit på nivå så du hade inte behövt fråga här. Lycka till, kör så det ryker! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Tips på pistskidor (Völkl)
Tillbaka
Topp