Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puder" data-source="post: 1093856" data-attributes="member: 158767"><p>Salomons QST 120 är fin, den är även lätt att anpassa till alla typer av fötter.</p><p>Dynafit har ett gäng lite smalare modeller som även fungerar fint utför, Vulcan och Beast.</p><p>Atomic Hawx XTD är en riktig racer med fint gåläge.</p><p>Technica Cochise är lite smalare och erkänt fina.</p><p></p><p>Det finns många bra, detta är bara några få.</p><p></p><p>Åker själv på ett par Dynafit Beast Carbon och är väldigt nöjd. </p><p>Ta dig tid att prova några olika. Gjut också sulor till dina nya pjäxor så ska du se att det blir en fröjd att åka skidor hela vintern! </p><p>Såg att du bor i skellefteå, kolla Sport City, dom har lite olika turmodeller och crossovers och jag har för mig att dom även har dynafit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puder, post: 1093856, member: 158767"] Salomons QST 120 är fin, den är även lätt att anpassa till alla typer av fötter. Dynafit har ett gäng lite smalare modeller som även fungerar fint utför, Vulcan och Beast. Atomic Hawx XTD är en riktig racer med fint gåläge. Technica Cochise är lite smalare och erkänt fina. Det finns många bra, detta är bara några få. Åker själv på ett par Dynafit Beast Carbon och är väldigt nöjd. Ta dig tid att prova några olika. Gjut också sulor till dina nya pjäxor så ska du se att det blir en fröjd att åka skidor hela vintern! Såg att du bor i skellefteå, kolla Sport City, dom har lite olika turmodeller och crossovers och jag har för mig att dom även har dynafit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på pjäxor
Tillbaka
Topp