Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrik_holmsten" data-source="post: 1093861" data-attributes="member: 122021"><p>Tack för alla svar. </p><p>Always-Sunny anledningen att tura inte är något alternativ just nu är att vi har 3 barn mellan 1-5 år varav 2 som är en bit in i sin skidkarriär. Men det kanske är vettigt som du säger att köpa pjäxor med gåläge för rätt vad det är så är det dags att börja. Har gått lavin grund och har lavinutrustning.</p><p></p><p>Puder tack för tipsen. Ska absolut gå in på Sportcity & kolla. Sulor har jag formgjutna på alpingaraget sen mina förra pjäxor.</p><p></p><p>Pillard har gått och sneglat länge på både värmesulor & värmesockar. Priset är ju dock brutalt men slår man ut det på antalet skiddagar på en säsong så är det kanske värt det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrik_holmsten, post: 1093861, member: 122021"] Tack för alla svar. Always-Sunny anledningen att tura inte är något alternativ just nu är att vi har 3 barn mellan 1-5 år varav 2 som är en bit in i sin skidkarriär. Men det kanske är vettigt som du säger att köpa pjäxor med gåläge för rätt vad det är så är det dags att börja. Har gått lavin grund och har lavinutrustning. Puder tack för tipsen. Ska absolut gå in på Sportcity & kolla. Sulor har jag formgjutna på alpingaraget sen mina förra pjäxor. Pillard har gått och sneglat länge på både värmesulor & värmesockar. Priset är ju dock brutalt men slår man ut det på antalet skiddagar på en säsong så är det kanske värt det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på pjäxor
Tillbaka
Topp