Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på prisvärt boende Cervinia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Robert89" data-source="post: 1275548" data-attributes="member: 55972"><p>Återkopplar ifall någon har samma funderingar och hittar tråden framöver. </p><p></p><p>Kan varmt rekommendera Hotell Millefiori som drivs av Micke. <a href="https://www.alpineeventmillefiori.com/" target="_blank">https://www.alpineeventmillefiori.com/</a></p><p></p><p>Hela upplägget är super där de fixar allt från att man landar i Italien tills man åker hem och konceptet bygger på skönt häng med övriga gäster. Transfer kostar 90 euro t/r vilket kan jämföras med andra tjänster som brukar ta 2-400 euro för samma sträcka. </p><p></p><p>Upplägget på hotellet är att alla som bor där för stunden skall kunna umgås, eftermiddagarna tillbringas i loungen vid självserveringsbaren och den öppna spisen. Middagen är fantastiskt god och det är så mkt mat att man knappt har aptit till frukosten, som också denna är bra. Att man äter tillsammans med övriga kring två långbord gör det hela ännu trevligare. </p><p></p><p>Skall jag skriva något som kan förbättras är det att det kan vara lite rörigt och sista touchen saknas lite här och var, boendet är helt enkelt lite för populärt och det märks att de får jobba hårt för att hinna med. Chauffören satte farthållaren på 140 och svor varje gång han fick tokbromsa, vilket händer 2-3 ggr/ sträcka vilket gjorde transfern till det nervösaste under skidresan.. värmen var paj i del av rummet (som i övrigt var jättefint), bastun var trasig och jacuzzin ur funktion några kvällar. Dock är Micke extremt service minded men känslan är att tiden inte alltid räcker till. </p><p></p><p>Allt som allt måste jag ändå start rekommendera stället och jag kommer garanterat tillbaka för fler besök!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Robert89, post: 1275548, member: 55972"] Återkopplar ifall någon har samma funderingar och hittar tråden framöver. Kan varmt rekommendera Hotell Millefiori som drivs av Micke. [URL]https://www.alpineeventmillefiori.com/[/URL] Hela upplägget är super där de fixar allt från att man landar i Italien tills man åker hem och konceptet bygger på skönt häng med övriga gäster. Transfer kostar 90 euro t/r vilket kan jämföras med andra tjänster som brukar ta 2-400 euro för samma sträcka. Upplägget på hotellet är att alla som bor där för stunden skall kunna umgås, eftermiddagarna tillbringas i loungen vid självserveringsbaren och den öppna spisen. Middagen är fantastiskt god och det är så mkt mat att man knappt har aptit till frukosten, som också denna är bra. Att man äter tillsammans med övriga kring två långbord gör det hela ännu trevligare. Skall jag skriva något som kan förbättras är det att det kan vara lite rörigt och sista touchen saknas lite här och var, boendet är helt enkelt lite för populärt och det märks att de får jobba hårt för att hinna med. Chauffören satte farthållaren på 140 och svor varje gång han fick tokbromsa, vilket händer 2-3 ggr/ sträcka vilket gjorde transfern till det nervösaste under skidresan.. värmen var paj i del av rummet (som i övrigt var jättefint), bastun var trasig och jacuzzin ur funktion några kvällar. Dock är Micke extremt service minded men känslan är att tiden inte alltid räcker till. Allt som allt måste jag ändå start rekommendera stället och jag kommer garanterat tillbaka för fler besök! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på prisvärt boende Cervinia
Tillbaka
Topp