Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tips på resmål för 2-3 mån skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svantesoderlund" data-source="post: 1090506" data-attributes="member: 162945"><p>Tjabba!</p><p></p><p>I vinter tänkte jag dra iväg några månader bara för att åka skidor samtidigt som jag upptäcker nya delar av världen. En drömresa har alltid varit att åka till Japan dels för den såväl omtalade skidåkningen men också för den mycket coola kulturen. Jag tänkte göra någon slags roadtrip där man reser mellan olika skidområden, kan vara olika länder, för att samtidigt se och ta del av kulturen som finns i området.</p><p></p><p>Det jag undrar lite är ifall det är någon som gjort något liknande som har bra tips på länder och skidområden, eller om det är någon som planerar en liknande resa som antingen skulle bli glad av en till partner eller bara briefa lite med mig.</p><p></p><p>Jag har åkt skidor hela livet (sen jag var 3), älskar offpist, tog skidlärarutbildning 1 i våras i Åre, har jobbat i sälen, fyller 20 nu i december.</p><p></p><p>Mycket tacksam för svar!</p><p></p><p>//Svante</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svantesoderlund, post: 1090506, member: 162945"] Tjabba! I vinter tänkte jag dra iväg några månader bara för att åka skidor samtidigt som jag upptäcker nya delar av världen. En drömresa har alltid varit att åka till Japan dels för den såväl omtalade skidåkningen men också för den mycket coola kulturen. Jag tänkte göra någon slags roadtrip där man reser mellan olika skidområden, kan vara olika länder, för att samtidigt se och ta del av kulturen som finns i området. Det jag undrar lite är ifall det är någon som gjort något liknande som har bra tips på länder och skidområden, eller om det är någon som planerar en liknande resa som antingen skulle bli glad av en till partner eller bara briefa lite med mig. Jag har åkt skidor hela livet (sen jag var 3), älskar offpist, tog skidlärarutbildning 1 i våras i Åre, har jobbat i sälen, fyller 20 nu i december. Mycket tacksam för svar! //Svante [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Tips på resmål för 2-3 mån skidåkning
Tillbaka
Topp