Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips på schysta skidorter i Kanada?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nickel" data-source="post: 953477" data-attributes="member: 34501"><p>Jag och ett gäng polare var i Kanada i februari. Vi åkte en rundresa med xtravel, kolla www.xtravel.se.</p><p>Jag kan klart rekommedera det. Det gav en riktigt bra överblick av ställena längs "powder highway".</p><p>Det vill säga vi landade i Calgary sen åkte vi runt Kanadas Rocky Mountains.</p><p>Jag jämförde vad det skulle kostat att fixa resan själv. Det här alternativet blev lite dyrare men då ingår guiden som också kör hela tiden. Det är värt massor!</p><p>Ni kan säkert anpassa resan när ni klarat av dessa 10 dagar och stanna kvar, hyra egen bil och hitta på egna äventyr. </p><p>Men vill ni ha en bra inkörsport till Kanada så är denna resa guld värd.</p><p></p><p>Jag kan säga att White Water är ett av mina absoluta favoritställen efter den resan. Tre liftar låter inte mycket, men vilket skidområde!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nickel, post: 953477, member: 34501"] Jag och ett gäng polare var i Kanada i februari. Vi åkte en rundresa med xtravel, kolla www.xtravel.se. Jag kan klart rekommedera det. Det gav en riktigt bra överblick av ställena längs "powder highway". Det vill säga vi landade i Calgary sen åkte vi runt Kanadas Rocky Mountains. Jag jämförde vad det skulle kostat att fixa resan själv. Det här alternativet blev lite dyrare men då ingår guiden som också kör hela tiden. Det är värt massor! Ni kan säkert anpassa resan när ni klarat av dessa 10 dagar och stanna kvar, hyra egen bil och hitta på egna äventyr. Men vill ni ha en bra inkörsport till Kanada så är denna resa guld värd. Jag kan säga att White Water är ett av mina absoluta favoritställen efter den resan. Tre liftar låter inte mycket, men vilket skidområde!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tips på schysta skidorter i Kanada?!
Tillbaka
Topp