Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på seriösare bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oheimeryd" data-source="post: 94441" data-attributes="member: 38427"><p>OK. Tack för bra svar. </p><p></p><p>är jävligt sugen på en Allian. Fast jag tänker nog inte köra "backman-högt" så en lite mjukare Allian-bräda vore att föredra. </p><p></p><p>Kollat på deras sida och tyckte alla deras Signature-brädor (backman, Ström) verkade gjorda för all-around och kändes hårda på nåt vis. </p><p></p><p>Är deras freestyle-serie nåt att föredra? Tyckte den verkade rikta sig mot mindre och lättare åkare, barn med andra ord. Är ju egentligen en freestyle-bräda jag är ute efter så det kanske är rätt. </p><p></p><p>Deras Pro-series brädor verkade vara en all-around bräda. Inte riktigt det jag letar efter.</p><p></p><p>Söker en Allian med twintip som är bra i parken och då menar jag hopp och BJ:s. Rails klarar jag mig utan. För det ska väl vara twintip i parken?</p><p></p><p>Om nån kunde tipsa om vart man kan köpa denna bräda så tveka inte!</p><p></p><p>Unicen har jag kollat in och den verkar schysst. Riktigt jävla dyr visserligen och lust att byta bingningar har jag inte. så det får nog vänta. tack för tipset dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oheimeryd, post: 94441, member: 38427"] OK. Tack för bra svar. är jävligt sugen på en Allian. Fast jag tänker nog inte köra "backman-högt" så en lite mjukare Allian-bräda vore att föredra. Kollat på deras sida och tyckte alla deras Signature-brädor (backman, Ström) verkade gjorda för all-around och kändes hårda på nåt vis. Är deras freestyle-serie nåt att föredra? Tyckte den verkade rikta sig mot mindre och lättare åkare, barn med andra ord. Är ju egentligen en freestyle-bräda jag är ute efter så det kanske är rätt. Deras Pro-series brädor verkade vara en all-around bräda. Inte riktigt det jag letar efter. Söker en Allian med twintip som är bra i parken och då menar jag hopp och BJ:s. Rails klarar jag mig utan. För det ska väl vara twintip i parken? Om nån kunde tipsa om vart man kan köpa denna bräda så tveka inte! Unicen har jag kollat in och den verkar schysst. Riktigt jävla dyr visserligen och lust att byta bingningar har jag inte. så det får nog vänta. tack för tipset dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Tips på seriösare bräda
Tillbaka
Topp