Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på skidanläggningar runt om i Norge och Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1308534" data-attributes="member: 145369"><p>Det där upplägget är ju som gjort för topptur.</p><p>Gå nu genast och tjacka knatarlagg,pjux och hudar.</p><p>Eller splittad bräda då om du ska envisas med att hålla på med såna konstigheter.</p><p>Oavsett liftkort eller inte då kan du bara stanna till där det är läge att ta en tur.</p><p></p><p>Varje vår pratar jag och gumman om att vi borde ta en tur norrut när liftarna stänger här hemma. Bara följa vårvintern uppåt och knata där det ser bra ut.</p><p>Ta det som det kommer helt enkelt, kanske [USER=80520]@RandoScando[/USER] bjuder på en kopp och en mazarin när man är så långt upp?</p><p>Men hittills är det bara snack<img class="smilie smilie--emoji" alt="😩" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f629.png" title="Weary face :weary:" data-shortname=":weary:" loading="lazy" width="64" height="64" />.</p><p>Hustrun jobbar ju fortfarande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1308534, member: 145369"] Det där upplägget är ju som gjort för topptur. Gå nu genast och tjacka knatarlagg,pjux och hudar. Eller splittad bräda då om du ska envisas med att hålla på med såna konstigheter. Oavsett liftkort eller inte då kan du bara stanna till där det är läge att ta en tur. Varje vår pratar jag och gumman om att vi borde ta en tur norrut när liftarna stänger här hemma. Bara följa vårvintern uppåt och knata där det ser bra ut. Ta det som det kommer helt enkelt, kanske [USER=80520]@RandoScando[/USER] bjuder på en kopp och en mazarin när man är så långt upp? Men hittills är det bara snack😩. Hustrun jobbar ju fortfarande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på skidanläggningar runt om i Norge och Sverige
Tillbaka
Topp