Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på skidor (för tusende gången - jag vet!)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 924929" data-attributes="member: 58561"><p>hade jag varit i din situation hade jag nog valt pandora. grymt fin damskida!</p><p>nu har jag förstås inte åkt på den själv, men det låter som att det blir ett fint komplement till dina pistskidor. säkert skitroliga på ett ställe som fernie där du håller dig i skogen.</p><p>vad gäller längden är du ju lite mitt emellan. vet inte exakt hur de mäter, men om du har vana av längre skidor och ev. vill lämna lite utrymme för utveckling borde du nog gå på 172.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 924929, member: 58561"] hade jag varit i din situation hade jag nog valt pandora. grymt fin damskida! nu har jag förstås inte åkt på den själv, men det låter som att det blir ett fint komplement till dina pistskidor. säkert skitroliga på ett ställe som fernie där du håller dig i skogen. vad gäller längden är du ju lite mitt emellan. vet inte exakt hur de mäter, men om du har vana av längre skidor och ev. vill lämna lite utrymme för utveckling borde du nog gå på 172. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på skidor (för tusende gången - jag vet!)
Tillbaka
Topp