Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnus_l" data-source="post: 96382" data-attributes="member: 46427"><p>Hejsan alla</p><p></p><p>Någon som har förslag på skidor? </p><p>Jag är en medelgod åkare och vill ha ett par skidor som funkar</p><p>bra både i pisten och offpist och är lättsvängda, åker mest i Åre och tar mej ner överallt där, även om det inte är så snyggt!</p><p></p><p>Tittade lite på Salomon streetracer 8, (3000:- på Intersport Nacka forum inkl. bind.) men jag kan (om jag är ärlig) ingenting om skidor. Jag blev rekommenderade dom av killen som jobbar där, kan det vara något?</p><p></p><p>185 lång väger 74 kg</p><p></p><p>Förslag mottages tacksamt/Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnus_l, post: 96382, member: 46427"] Hejsan alla Någon som har förslag på skidor? Jag är en medelgod åkare och vill ha ett par skidor som funkar bra både i pisten och offpist och är lättsvängda, åker mest i Åre och tar mej ner överallt där, även om det inte är så snyggt! Tittade lite på Salomon streetracer 8, (3000:- på Intersport Nacka forum inkl. bind.) men jag kan (om jag är ärlig) ingenting om skidor. Jag blev rekommenderade dom av killen som jobbar där, kan det vara något? 185 lång väger 74 kg Förslag mottages tacksamt/Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Tips på skidor
Tillbaka
Topp