Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på skidor?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 206754" data-attributes="member: 46762"><p>linder... att utgå ifrån ÅS när man skall köpa lagg är som att bara gå in till första bästa Volvohandlare och säga att man vill ha en bil. Sortimentet är sällan på topp... Dock kan faktiskt årets nummer vara ganska bra att titta i...</p><p></p><p>B4:an kan nog vara trevlig, om Sedna kan åka på dem. Om du nu är tjej så kan du ju inte ha hur hårda skidor som helst. Jag vet inte riktigt, vad säger du själv? Hade du varit kille och letade efter en puderskida till Alperna hade mitt naturliga svar varit Völkl Gotama, vad tror du om den? Pallar du som tjej att åka med den? Annars har du ju Völkl Aura/Mantra, grymma allroundskidor som är lite styvare för att inte slocka i pisten...</p><p></p><p>Nancy/Phat Luv kan vara ett alternativ, dock tror jag att Völklskidorna är bättre alternativ. Sen har du ju Rossignol, där kan nog deras ny dam-BC vara ett bra val. Känner du att du är grymmare än att bli förpassad till damgrejerna, ta vanliga BC.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 206754, member: 46762"] linder... att utgå ifrån ÅS när man skall köpa lagg är som att bara gå in till första bästa Volvohandlare och säga att man vill ha en bil. Sortimentet är sällan på topp... Dock kan faktiskt årets nummer vara ganska bra att titta i... B4:an kan nog vara trevlig, om Sedna kan åka på dem. Om du nu är tjej så kan du ju inte ha hur hårda skidor som helst. Jag vet inte riktigt, vad säger du själv? Hade du varit kille och letade efter en puderskida till Alperna hade mitt naturliga svar varit Völkl Gotama, vad tror du om den? Pallar du som tjej att åka med den? Annars har du ju Völkl Aura/Mantra, grymma allroundskidor som är lite styvare för att inte slocka i pisten... Nancy/Phat Luv kan vara ett alternativ, dock tror jag att Völklskidorna är bättre alternativ. Sen har du ju Rossignol, där kan nog deras ny dam-BC vara ett bra val. Känner du att du är grymmare än att bli förpassad till damgrejerna, ta vanliga BC. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på skidor?!
Tillbaka
Topp