Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
tips på skidort för medelålders medelåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black_Crow" data-source="post: 114915" data-attributes="member: 28186"><p>Tackar för svaren.</p><p></p><p>Betr min ålder kanske jag var lite slarvig när jag fyllde i uppgifterna i profilen... är inte 94 (kan känna mig som det ibland men det är en annan sak)</p><p></p><p>Italien verkar intressant, skall kolla mer på Dolomiterna. Tveksam till Iran....</p><p></p><p>Åre har jag vart i, kanske vid fel tillfällen när det var just slask, is och röj.</p><p></p><p>Betr Åre har jag en kul historia. Ett stort svenskt elbolag hade en konferens där i samband med ngn World Cup tävling. I aktivitetertna ingick åkning med fd landslagsprofiler. Gruppen som skulle förflytta sig ned mot olympia för starten av den obligatoriska konferensslalomen bestod av div elverksgubbar i åldern 35-65. Någon hade enligt uppgift bara åkt längdskidor tidigare. Den gruppledande landslagsprofilen föreslog att gruppen i stället för Gästrappet (som antogs vara sönderkört) skulle ta störtloppet ned och drog sedan i väg, med konsekvensen att en icke obetydlig andel av denna grupp inte kom till start i slalomtävlingen.....</p><p></p><p>Elbolagen är duktiga på att jävlas med folk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black_Crow, post: 114915, member: 28186"] Tackar för svaren. Betr min ålder kanske jag var lite slarvig när jag fyllde i uppgifterna i profilen... är inte 94 (kan känna mig som det ibland men det är en annan sak) Italien verkar intressant, skall kolla mer på Dolomiterna. Tveksam till Iran.... Åre har jag vart i, kanske vid fel tillfällen när det var just slask, is och röj. Betr Åre har jag en kul historia. Ett stort svenskt elbolag hade en konferens där i samband med ngn World Cup tävling. I aktivitetertna ingick åkning med fd landslagsprofiler. Gruppen som skulle förflytta sig ned mot olympia för starten av den obligatoriska konferensslalomen bestod av div elverksgubbar i åldern 35-65. Någon hade enligt uppgift bara åkt längdskidor tidigare. Den gruppledande landslagsprofilen föreslog att gruppen i stället för Gästrappet (som antogs vara sönderkört) skulle ta störtloppet ned och drog sedan i väg, med konsekvensen att en icke obetydlig andel av denna grupp inte kom till start i slalomtävlingen..... Elbolagen är duktiga på att jävlas med folk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
tips på skidort för medelålders medelåkare
Tillbaka
Topp