Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på skidorter nära Göteborg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NickH" data-source="post: 487263" data-attributes="member: 12558"><p>Jag tycker att Hemsedal, Trysil och Geilo är det mest gångbara alternativen från Göteborg beträffande åkning, både om man kollar till Norge och Sverige. Lite längre att åka än de åvan nämnda men helt enkelt bättre åkning. Speciellt H-dal med grym snösäkerhet, bra system, lite fest (om man villa ha, har råd och har åldern) samt mycket fina möjligheter till turer runt ikring tycker jag är en pärla. Återvänder så ofta jag kan och ska titta dit nästa helg. Räkna runt 8 h med lite paus på vägen, bra väg upp till Oslo men sedan byväg resten av biten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NickH, post: 487263, member: 12558"] Jag tycker att Hemsedal, Trysil och Geilo är det mest gångbara alternativen från Göteborg beträffande åkning, både om man kollar till Norge och Sverige. Lite längre att åka än de åvan nämnda men helt enkelt bättre åkning. Speciellt H-dal med grym snösäkerhet, bra system, lite fest (om man villa ha, har råd och har åldern) samt mycket fina möjligheter till turer runt ikring tycker jag är en pärla. Återvänder så ofta jag kan och ska titta dit nästa helg. Räkna runt 8 h med lite paus på vägen, bra väg upp till Oslo men sedan byväg resten av biten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på skidorter nära Göteborg.
Tillbaka
Topp