Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på skidresa v.12!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emjohansson" data-source="post: 1056480" data-attributes="member: 150231"><p>Hej! Provar lägga upp ett inlägg här. Jag Är en hyfsad skidåkare (Ej berest skidåkare) som planerar att dra iväg 9 dagar själv från Stockholm för att skidra från och med den 13 mars. Utan allt för mycket info: Var skulle ni resa för att få blandad åkning och en dos afterski (för den sociala biten) och varför? </p><p></p><p>Väldigt öppen för förslag. Det jag själv funderar på är vemdalen, hemsedal eller Åre. Men har väldigt dålig koll. Min första tanke var alperna men de får nog vänta till jag får med mig ett gäng polare!</p><p></p><p>Så vad säger ni? Spåna fritt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emjohansson, post: 1056480, member: 150231"] Hej! Provar lägga upp ett inlägg här. Jag Är en hyfsad skidåkare (Ej berest skidåkare) som planerar att dra iväg 9 dagar själv från Stockholm för att skidra från och med den 13 mars. Utan allt för mycket info: Var skulle ni resa för att få blandad åkning och en dos afterski (för den sociala biten) och varför? Väldigt öppen för förslag. Det jag själv funderar på är vemdalen, hemsedal eller Åre. Men har väldigt dålig koll. Min första tanke var alperna men de får nog vänta till jag får med mig ett gäng polare! Så vad säger ni? Spåna fritt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på skidresa v.12!
Tillbaka
Topp