Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på smal och styv tech-pjäxa till nästa säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kunta" data-source="post: 1087464" data-attributes="member: 157295"><p>Har väl ca 50 åkdagar med mina MTN Lab som jag köpte förra året, har lagt undan mina Rossignol alltrack för gott tror jag, åker med dom på ett par Rossignol super 7 116 midja med Salomon Guardian MNC 13 främst, turar då och då då jag bor i norrut i skogen brevid en skidbacke, då jag vill åka lite pistbetonat har jag ett par Line Sickday 95 med Marker Baron bindning, MTN Lab pjäxorna var tvungen att tryckas ett par gånger i butik, tyckte dom var smärtsamt små i början men nu känns dom sköna att ha på sej,blir skönare för varje åkdag, knäpper nedersta spännet mest for show, det enda jag kunde anmärka på i början att jag tyckte hälgreppet var lite löst när man skulle lägga bredskidorna på kant, nu har jag vant mej, tänkte beställa mej ett par mer turliga skidor med techbindning i höst, lutar åt BC Navis freebird med Vipec 12 om nu det funkar med MTN labbarna, är iaf sjukt nöjd att ha ett par pjäxor som verkar funka i väldigt många olika bindningar, alpin, ram och massor av techbindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kunta, post: 1087464, member: 157295"] Har väl ca 50 åkdagar med mina MTN Lab som jag köpte förra året, har lagt undan mina Rossignol alltrack för gott tror jag, åker med dom på ett par Rossignol super 7 116 midja med Salomon Guardian MNC 13 främst, turar då och då då jag bor i norrut i skogen brevid en skidbacke, då jag vill åka lite pistbetonat har jag ett par Line Sickday 95 med Marker Baron bindning, MTN Lab pjäxorna var tvungen att tryckas ett par gånger i butik, tyckte dom var smärtsamt små i början men nu känns dom sköna att ha på sej,blir skönare för varje åkdag, knäpper nedersta spännet mest for show, det enda jag kunde anmärka på i början att jag tyckte hälgreppet var lite löst när man skulle lägga bredskidorna på kant, nu har jag vant mej, tänkte beställa mej ett par mer turliga skidor med techbindning i höst, lutar åt BC Navis freebird med Vipec 12 om nu det funkar med MTN labbarna, är iaf sjukt nöjd att ha ett par pjäxor som verkar funka i väldigt många olika bindningar, alpin, ram och massor av techbindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på smal och styv tech-pjäxa till nästa säsong
Tillbaka
Topp