Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på stabila freeride lagg för telemark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 834082" data-attributes="member: 47499"><p>En rev/rev kanske skulle vara kattens pyjamas om du tänker ta ut dom under bra förhållanden. Var mest dryg med rekomendationerna men visst, släng ett getöga på dem. Skippa shootsen och big dump då du inte väger speciellt mycket. Läs runt lite på typ tt också, rätt dålig action i telisforumet här. Praxis och andra märken från andra sidan pölen hittar du antagligen mest information om på tgr. Eller så gör du tvärt om och skiter i att lyssna på mig, har aldrig kört på ett par praxis pow men kan tänka mig att det inte är allt för stadigt så fort det är annat än löst med tanke på det helt omvända spannet och skärningen. Så rev/rev njaaa</p><p></p><p>Finns ju även ett helt gäng lite mer traditionella skidor som verkar gå gött, moment hyllas av många så där kan du ju ta en titt. Ski logik ser spännande ut så snacka med lee-nus. 4frnt renegade (finns kanske inte några kvar) ser sjukt spännande ut och skulle antagligen bli mitt val just för att det känns som ett pretty safe kort då hjorleifson lyckades helt fantastiskt med ehp!</p><p></p><p>Nu är det väldigt mycket snack om skidor jag inte testat då jag tyvärr inte närvarar vid några skidtest men känns gött att hypa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 834082, member: 47499"] En rev/rev kanske skulle vara kattens pyjamas om du tänker ta ut dom under bra förhållanden. Var mest dryg med rekomendationerna men visst, släng ett getöga på dem. Skippa shootsen och big dump då du inte väger speciellt mycket. Läs runt lite på typ tt också, rätt dålig action i telisforumet här. Praxis och andra märken från andra sidan pölen hittar du antagligen mest information om på tgr. Eller så gör du tvärt om och skiter i att lyssna på mig, har aldrig kört på ett par praxis pow men kan tänka mig att det inte är allt för stadigt så fort det är annat än löst med tanke på det helt omvända spannet och skärningen. Så rev/rev njaaa Finns ju även ett helt gäng lite mer traditionella skidor som verkar gå gött, moment hyllas av många så där kan du ju ta en titt. Ski logik ser spännande ut så snacka med lee-nus. 4frnt renegade (finns kanske inte några kvar) ser sjukt spännande ut och skulle antagligen bli mitt val just för att det känns som ett pretty safe kort då hjorleifson lyckades helt fantastiskt med ehp! Nu är det väldigt mycket snack om skidor jag inte testat då jag tyvärr inte närvarar vid några skidtest men känns gött att hypa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på stabila freeride lagg för telemark?
Tillbaka
Topp