Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
tips på storslagen skidåkning i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R1" data-source="post: 1100110" data-attributes="member: 32346"><p>Cervinia har väl ändå ingen omysig by? Nog för att den är liten men barer, trevliga restauranger och välsorterade skidshoppar samsas efter en gata som jag då inte hittade några bekymmer med. </p><p>Det finns en del platta nivåer & transporter som är sådär, men helheten blir ändå bra genom att du också har Valtournenche och Zermatt. Jag åker gärna tillbaka! </p><p></p><p>Men, glöm inte Courmayeur om ni lockas av Italien. Där har du allt på listan, och skulle du ledsna på det förhållandevis lilla systemet är det bara att ta en bussutflykt till Verbier eller Chamonix som går att få in på samma liftkort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R1, post: 1100110, member: 32346"] Cervinia har väl ändå ingen omysig by? Nog för att den är liten men barer, trevliga restauranger och välsorterade skidshoppar samsas efter en gata som jag då inte hittade några bekymmer med. Det finns en del platta nivåer & transporter som är sådär, men helheten blir ändå bra genom att du också har Valtournenche och Zermatt. Jag åker gärna tillbaka! Men, glöm inte Courmayeur om ni lockas av Italien. Där har du allt på listan, och skulle du ledsna på det förhållandevis lilla systemet är det bara att ta en bussutflykt till Verbier eller Chamonix som går att få in på samma liftkort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
tips på storslagen skidåkning i alperna
Tillbaka
Topp