Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på strumpor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomas_Palson" data-source="post: 1031334" data-attributes="member: 128966"><p>Tack så jättemycket för alla svar!<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Nu är det bara börja beställa hem. Jag ska verkligen prova att byta strumpor ett par gånger under dagarna och se om det hjälper. Mina fötter brukar domna bort efter ett par åk redan på morgonen och då har strumporna varit torra från början. Om jag skaffar ett par sjyssta strumpor kanske jag kan hålla lite längre och sen in och byta vid paus. Tack för hjälpen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomas_Palson, post: 1031334, member: 128966"] Tack så jättemycket för alla svar!:) Nu är det bara börja beställa hem. Jag ska verkligen prova att byta strumpor ett par gånger under dagarna och se om det hjälper. Mina fötter brukar domna bort efter ett par åk redan på morgonen och då har strumporna varit torra från början. Om jag skaffar ett par sjyssta strumpor kanske jag kan hålla lite längre och sen in och byta vid paus. Tack för hjälpen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på strumpor
Tillbaka
Topp