Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på strumpor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomas_Palson" data-source="post: 1031344" data-attributes="member: 128966"><p>Aa höll på hela förra vintern. Har 112 mm åbäken till fötter som ställt till det, men han lästade skiten ur pjäxan så det trycker inte på bredden längre. Däremot så blir jag blöt om tårna och iskall plus att stortån domnar bort, misstänker att de klämmer någonstans som stoppar blodflödet. Han har kört silikon och silvertejp i springan framme på pjäxan (Lange pjäxa) så den ska inte läcka in.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomas_Palson, post: 1031344, member: 128966"] Aa höll på hela förra vintern. Har 112 mm åbäken till fötter som ställt till det, men han lästade skiten ur pjäxan så det trycker inte på bredden längre. Däremot så blir jag blöt om tårna och iskall plus att stortån domnar bort, misstänker att de klämmer någonstans som stoppar blodflödet. Han har kört silikon och silvertejp i springan framme på pjäxan (Lange pjäxa) så den ska inte läcka in. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tips på strumpor
Tillbaka
Topp