Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på telisar för svenska fjällen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telemarkus" data-source="post: 1035401" data-attributes="member: 88837"><p>När det gäller bindningarna beror det i första hand på vilket system du väljer. Vill du ha NTN är Rottefella Freedom det givna valet om du ska tura. Kör du på det traditionella 75 mm-systemet är valmöjligheterna flera och beror till stor del på hur pass styv bindning du är ute efter. Jag kör själv på Black Diamond O1 vilken jag är otroligt nöjd med. Bindningen är styv (det finna olika styvhetsgrader att välja mellan), väldigt stabil och har ett gåläge som gör att den är riktigt smidig att tura med. En annan bindning med gåläge som verkar riktigt kompetent är G3 Enzo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telemarkus, post: 1035401, member: 88837"] När det gäller bindningarna beror det i första hand på vilket system du väljer. Vill du ha NTN är Rottefella Freedom det givna valet om du ska tura. Kör du på det traditionella 75 mm-systemet är valmöjligheterna flera och beror till stor del på hur pass styv bindning du är ute efter. Jag kör själv på Black Diamond O1 vilken jag är otroligt nöjd med. Bindningen är styv (det finna olika styvhetsgrader att välja mellan), väldigt stabil och har ett gåläge som gör att den är riktigt smidig att tura med. En annan bindning med gåläge som verkar riktigt kompetent är G3 Enzo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Tips på telisar för svenska fjällen
Tillbaka
Topp