Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på toppturs prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tancoll" data-source="post: 816500" data-attributes="member: 116196"><p>Funderat ganska länge på ett par BD Factor pjäxor eller just dynafit titan/zeuz.</p><p></p><p>Manasulu och TLT 5 pjäxan ser ganska intressant ut.</p><p>Kanske att TLT pjäxan e lite för mjuk.</p><p></p><p>Vi kommer att använda vanliga turskidor för vanliga turer, men jag kommer försöka lägga så mycket tid som möjligt på att just gå upp på toppar med andra från skolan.</p><p>Funderar på att dra med mig pulka när vi har möjlighet att topptura och ta med den utrustningen med.</p><p></p><p>Dålig pistegenskaper gör inte jätte mycket., det kommer bara att utveckla mig.</p><p>Samtidigt som jag inte vill komprimissa allt för mycket.</p><p></p><p>Onyxen har en stor fördel att du kan ändra den ganska lätt för att passa andra storlekar på pjäxorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tancoll, post: 816500, member: 116196"] Funderat ganska länge på ett par BD Factor pjäxor eller just dynafit titan/zeuz. Manasulu och TLT 5 pjäxan ser ganska intressant ut. Kanske att TLT pjäxan e lite för mjuk. Vi kommer att använda vanliga turskidor för vanliga turer, men jag kommer försöka lägga så mycket tid som möjligt på att just gå upp på toppar med andra från skolan. Funderar på att dra med mig pulka när vi har möjlighet att topptura och ta med den utrustningen med. Dålig pistegenskaper gör inte jätte mycket., det kommer bara att utveckla mig. Samtidigt som jag inte vill komprimissa allt för mycket. Onyxen har en stor fördel att du kan ändra den ganska lätt för att passa andra storlekar på pjäxorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på toppturs prylar
Tillbaka
Topp