Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på toppturs prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ericsundberg" data-source="post: 816507"><p>G3's onyx.dimair och Marker tror jag inte ett dugg på!</p><p>Köp Dynafit bindningen TLT Speed det är den enklaste dynafit bindningen och stabil,stark och väldigt lätt .</p><p>Många tror att den är svag för slalom men det är den inte så jag skulle lätt köpt den!</p><p></p><p>Dynafits skidor är grymma, men det har kommit en ny som heter Dynafit Broad Peak som väger drygt 2000g.</p><p>En bersguide som je känner tästade dom här skidorna förra vintern och han sa att dom var grymt bra i alla fören.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ericsundberg, post: 816507"] G3's onyx.dimair och Marker tror jag inte ett dugg på! Köp Dynafit bindningen TLT Speed det är den enklaste dynafit bindningen och stabil,stark och väldigt lätt . Många tror att den är svag för slalom men det är den inte så jag skulle lätt köpt den! Dynafits skidor är grymma, men det har kommit en ny som heter Dynafit Broad Peak som väger drygt 2000g. En bersguide som je känner tästade dom här skidorna förra vintern och han sa att dom var grymt bra i alla fören. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på toppturs prylar
Tillbaka
Topp