Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på toppturs prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 816615" data-attributes="member: 102471"><p>Kami i La Grave med många fler kör/körde BD Megawatt med FT 12 utan problem. Jag körde med mina på 110 mm i midja i vinter och körde sjukt mycket i pisten med de när vi var ute och fotade i riktigt hög fart och hade aldrig problem att de löste ut när de inte skulle det. Var sjukt skeptiskt från början men de växt och växt mer och mer under säsongen. En 16 Dynafit känns som det inte finns en marknad för. Framför allt kostar det förmodligen för mycket att ta fram den för Dynafit. (Duke kostade ett par miljoner att ta fram)</p><p></p><p>Plum hade bara 13 på fram bindningen vad jag kunde läsa i alla fall..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 816615, member: 102471"] Kami i La Grave med många fler kör/körde BD Megawatt med FT 12 utan problem. Jag körde med mina på 110 mm i midja i vinter och körde sjukt mycket i pisten med de när vi var ute och fotade i riktigt hög fart och hade aldrig problem att de löste ut när de inte skulle det. Var sjukt skeptiskt från början men de växt och växt mer och mer under säsongen. En 16 Dynafit känns som det inte finns en marknad för. Framför allt kostar det förmodligen för mycket att ta fram den för Dynafit. (Duke kostade ett par miljoner att ta fram) Plum hade bara 13 på fram bindningen vad jag kunde läsa i alla fall.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på toppturs prylar
Tillbaka
Topp