Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1300252" data-attributes="member: 166682"><p>V1 är Norge ett givet val eftersom deras jullov är slut då.</p><p></p><p>De flesta svenskar har ju inte längre till Norefjell (med 1000m fallhöjd) än Branäs och Sälen. Ändå väljer de flesta att trängas i svenska massturistorter <img class="smilie smilie--emoji" alt="🤷♂️" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f937-2642.png" title="Man shrugging :man_shrugging:" data-shortname=":man_shrugging:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p><p> </p><p>Nu skrev du inte vart nu skulle v7, men välj en skidanläggning som ingår i samma säsongskort; två veckors åkning så är det billigare än separata veckokort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1300252, member: 166682"] V1 är Norge ett givet val eftersom deras jullov är slut då. De flesta svenskar har ju inte längre till Norefjell (med 1000m fallhöjd) än Branäs och Sälen. Ändå väljer de flesta att trängas i svenska massturistorter 🤷♂️ Nu skrev du inte vart nu skulle v7, men välj en skidanläggning som ingår i samma säsongskort; två veckors åkning så är det billigare än separata veckokort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp