Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1300322" data-attributes="member: 175247"><p>Ok, jag dissade Hafjell, men om det ställs mot Branäs med under lovveckor enorma liftköer för att få en tur med Luigi i Nintendo-land, då är Hafjell <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt="(y)" title="Thumbs up (y)" data-smilie="22"data-shortname="(y)" />.</p><p></p><p>Nej, det heter inte ”hiss” det heter ”heis”.</p><p>Och vad heter knapplift? ”Tallerkenheis”.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> (sant).</p><p>Och vad heter då nu <img class="smilie smilie--emoji" alt="🍌" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f34c.png" title="Banana :banana:" data-shortname=":banana:" loading="lazy" width="64" height="64" /> och <img class="smilie smilie--emoji" alt="🦈" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f988.png" title="Shark :shark:" data-shortname=":shark:" loading="lazy" width="64" height="64" /> på <img class="smilie smilie--emoji" alt="🇳🇴" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f1f3-1f1f4.png" title="Flag: Norway :flag_no:" data-shortname=":flag_no:" loading="lazy" width="64" height="64" />? Dags att börja öva!<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Ta Norge och dumpa Branäs, det blir jättebra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1300322, member: 175247"] Ok, jag dissade Hafjell, men om det ställs mot Branäs med under lovveckor enorma liftköer för att få en tur med Luigi i Nintendo-land, då är Hafjell (y). Nej, det heter inte ”hiss” det heter ”heis”. Och vad heter knapplift? ”Tallerkenheis”.:) (sant). Och vad heter då nu 🍌 och 🦈 på 🇳🇴? Dags att börja öva!;) Ta Norge och dumpa Branäs, det blir jättebra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips, rekommendationer vecka 1 2025
Tillbaka
Topp